Söta ungar

2008-10-02 15:18:34
Gudars vilken bra hög med barn jag fick att leka med. Illgoa ju! Men all eloge till Barbro som fått klassen så stabil. Hon är en sjukt bra lärare. Har illkul hela dagarna. Rättat en miljon matteböcker hittills och bara älskar det. Skitroligt. Varför är inte jag lärare redan för? Jag är trött på att plugga. Det är väl min tur att stå på andra sidan nu? Eller....? Hela tiden så är hjärnan i skolan, hela tiden! Ingen lugn stund. Så nu, tillbaka till plugget... Uppsatser att skriva och miljoners böcker att läsa... USCH! När jag blir rik ska ingen behöva gå i skolan mer, bara lärljungar och hemskolning. THAT'S IT!

Kommentarer
maud skrev:

Ta vara på denna tiden oxå....din tid kommer ska du se...DU kommer att bli en bra lärare de vet jag, kram svärmor

Publicerades 2008-10-02 klockan 17:36:56
Alisa skrev:

Hur ser er drömkille ut?

Svara på min blogg hur din drömkille ska vara? Tack, pussar:)

Publicerades 2008-10-02 klockan 19:35:57
URL: http://missalisa.blogg.se/
Mamma skrev:

Gumman du e så duktig..du klarar det du vill...gläder mig så till du e klar med din utbildning..vet att du kommer klara av detta med bravur..

du ska veta att mamma e stolt av dig hur du än gör..

Älskar dig min gumma!

kram mamma

Publicerades 2008-10-04 klockan 17:01:37
URL: http://mammakoch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0