Sömnlös natt

2008-10-16 09:19:26
Inatt fick jag ont! Jag tycker inte om att ha ont när jag ska sova! Vaknade 02.34 efter att ha vridit mig fram och tillbaka ett bra tag. Ont som fan och ett blåmärke som började komma fram på kinden. Upp på toaletten, fixade en handduk med kallt vatten, drack en stor mängd vatten för att käften är så sjukt obehaglig, tog en diklo och gick och lade mig i sängen igen. Det tar ju även ett tag för tabletten att verka men att kyla ner svullnaden var riktigt skönt. Vaknade tidigt som vanligt och fick ringa Barbro då hela min hjärna snurrar efter att jag suttit vaken ett par timmar inatt och är väldigt öm nu. Min brain vill explodera. Ingen praktik, men när hjärnan slutat ömma så ska jag plugga. Sitter här och är trött som bara den. Har försökt sova den kl 6.30 typ men det funkar inte. Istället mår jag röv. Men vad gör det om 100 år?

Fruktsoppa till frukost, vill tugga! Knapra! Åh. Flytande är inte roligt och det blir bara mer dreggligt i munnen. Men direkt när jag kan öppna käften och allt är bra så ska jag tugga tugga. Kött!

Idag ska nog älsklingen få makaroner och köttbullar, för då blir jag inte så ledsen när jag får sitta och titta på maten han äter. Haha. Han älskar ju makaroner så tror inte han klagar.

Skolmatsdebatten är ju ganska aktuell, ta bort den och sluta lipa!

Den 18/12 åker jag och min älskling tåg upp till bestefar och då ska jag ha en väska med massa smått och gott i. Några tips på vad den skall fyllas med? Otrohet på öppen gata (tror jag den hette), får nog hänga med. Men vad mer?

Kommentarer
Marica Rödebäck - Fristående säljare via Lustjakt! skrev:

Du får nog läsa Gravidchock först innan otrogen på öppen gata annars kommer du inte hänga med riktigt... =)



Du kan packa ner mig i din lilla väska ;)



Du får gärna komma hit och laga mat åt mig också, jag avskyr att laga mat.. haha. Fast det är gott att äta så det klagar jag inte på men att tillaga den ... näääe.

Publicerades 2008-10-16 klockan 10:19:30
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0