Pyssel

2008-10-28 20:28:34
Fick ett litet set med pyssel av mamma. Ska så fort jag fått tag i en flaska trälim börja leka med mina små tomtar. Så söta så. Min mamma är pysselgalen. Men det är roligt för jag älskar ju pyssel också. Ska ha värsta skrivbordet fullt med pyssel när vi flyttar. När nu det blir :P

Ser på Rosa Bandet Galan nu. Killarna ligger dåligt till i den lilla tävlingen. Ska bli värt att se Hasse i kanindräkt! Hehe. Jag vill med ha en rosa telefon! Hoppas någon ringer på miljontelefonen. Hoppas verkligen! Kom igen!

Jag är fortfarande proppmätt efter pizzan!

Kommentarer
Linn skrev:

Jag sitter också och tittar på det. Japp, det ser ut som tjejerna vinner haha ska bli kul när han måste klä ut sig :D

Publicerades 2008-10-28 klockan 21:49:05
URL: http://vickielinnm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0