Med min lilla ficklampa

2008-10-22 15:23:19
behöver jag aldrig vara mördrädd, tack älskling :)

I paketet hemma hos mor igår vart det en stavmixer och en massa recept. Stavmixern var gul (det är Martin också men säg inget). Jag är nöjd iaf!

En del plugg har blivit gjort, men mest städ. Så skönt att få lite ordning här hemma. En timme tills Martin kommer hem. Nu ska jag plugga en halvtimma till och sen ska jag laga mat. Spagetti och köttfärssås är ju alltid måttligt roligt men när Lene-Therese lagar den så blir den jävlarimej bra! För jag har skills som jag fått efter fru Koch. Thx mom!

Imorgon är det examinations seminarium - frågan i undervisningen. Lika skraj som alltid är jag. Hoppas jag förberett mig på rätt sätt och att det kommer gå för jävla bra! Helt enkelt. Jag är hemma till lunch.

Fredag plugg, KSS, plugg, grek, zzz. - husvakt.
Lördag plugg, Sofie, Osterian, plugg, zzz. - husvakt.
Söndag plugg plugg plugg, zzz. - husvakt.



Dagens man - män söker sex, vilket ibland leder till ett förhållande.

Kommentarer
Marica Rödebäck skrev:

Har också käkat spegetti och köttfärssås idag, mumma. Är dock lite sugen på din ;)



Du får komma hit så skall jag baka något =)

Publicerades 2008-10-22 klockan 15:57:59
URL: http://rodeback.blogg.se/
maud skrev:

Martin e inte gul och hör sen :)

ja akta ficklampan för juha för han bara pillar isär allt.. kram

Publicerades 2008-10-22 klockan 16:02:42
ida skrev:

Hejsan! :) Nu har min frågestund börjat, skulle du vilja ställa en fråga? Hare bra, hugs

Publicerades 2008-10-22 klockan 16:51:37
URL: http://liptip.blogg.se/
Mamma skrev:

du e så kul..jag och Lisa sitter här kl 07.23 och skrattar av din kommentar om Martin..ni e så roliga och otroligt söta ihop...

nu ska jag gå till nyöppningen av Kontorsboden...pandurosaker i hela affären..det ska bli så roligt..

kram mamma och Lisa

Publicerades 2008-10-23 klockan 07:25:13
URL: http://mammakoch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0