Ler fortfarande

2008-10-13 16:57:50

Kan ju inte sluta le. Haft en toppendag idag! Den började bra och ska bannemej sluta toppen. Blir det ösregn ska jag nog ut och leka för idag är jag massa glad. Mamma ringde förut också, men fick trycka av för jag var upptagen. Nu får jag inte tag i henne. Men sen är jag inte säker på att telefonen funkar som den ska heller. Men vem bryr sig. Jag har viktigare saker för mig än att sitta i telefon. Hehe. Ska sätta mig och leka lite med bloggtävlingar! Har typ läst 3/4 av boken by Nichole Richi. Riktigt bra bok. I like it. Ska ge bort den till någon sen men jag har inte bestämt vem än. Mamma ville nog läsa den också!


KÄRLEK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0