Kontorsboden har öppnat

2008-10-23 19:05:18
Vad mysigt det var där inne! Hoppas verkligen att hon är nöjd! Har köpt sånt där snyggt pappersliknande presentpapper och snygga bruna/beige snören som jag skall slå in julklapparna med. Har slagit in en första nu. Blev faktiskt rätt nöjd. Ska köpa/göra lite torkade apelsiner och kanske kanelstänger som jag skall pröva att använda på några julklappar. Fint. Ska ta kort på den första julklappen och lägga upp här när den är helt klar. Ska lägga till en stämpel och ett till och från kort som jag och mamma har gjort. Sen är jag nog nöjd med den första. Roligt. En julklapp avklarad! I Oktober! Najs!

Köpte även mammas födelsedagspresent, fast igår då. Någon bok eller något sånt om scrapbooking. Mamma blev överlycklig i affären "åååh Lene, denna vill jag ha! den kan du köpa i födelsedagspresent till mig". Självklart. Hon i affären bara skrattade när hon fick slå in paketet till mamma när mamma var med :P tss.

Får väl hoppas mamma kan ta kort på det hon köpt, massa fina papper och grejer! De är ju lite stammisar, hon och hennes lilla scrap-liga, på kontorsboden. Bra skit!

KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0