Ibland är det bra att vara sjuk

2008-10-08 09:52:47
Har sjukt ont i magen... Maginfluensa? Kanske det. Men det positiva är ju att jag under min bästa tid för plugg på dygnet kan göra ett par arbeten. Har du nästan fixat klart materialet inför Litteratur och VFU seminariet inför den 21/10. Konfliktsituationer. Vet inte riktigt om min konfliktsituation är den ultimata men jag tyckte om den och tror att jag genom ett par bra frågor efter kan skapa en intressant diskussion. Sitter även och lyssnar på Kenny Roger och Dolly Parton. Hur glad blir man inte då? Har även slängt ihop ett dokument med underbart julpyssel för hela familjen inför den underbara julen i Sörreisa. Ska mejla över det till mamma och se om hon kan skriva ut det. "I believe in Santa Claus, I believe there's allways hope when it all seems lost".

Ska snart börja köpa julklapparna då de flesta är bestämda! Lisa och Lili kommer nog bli gladast. Blir inte stora julklappar i år då resan blir rätt dyr men köper man ihop med familjen så är det lugnt. Jepp! Skulle vilja skriva ut här vad alla ska få! Men hur bra skulle det bli? Inget bra. Maud, mamma och Martin läser ju. Ja ja. Får väl hålla mig.

Attans.

Kommentarer
ronja skrev:

ja du, helatiden:)

bor i finland, är finlandssvensk.

Dock bor ja inte uppe i pampas utan i Åbo förtillfället, studerar på Åbo Akademi här.

Publicerades 2008-10-08 klockan 10:00:06
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/
sanna skrev:

ha en bra dag!

Publicerades 2008-10-08 klockan 14:29:35
URL: http://sannaknows.blogg.se/
Mamma skrev:

du kan skriva det här..jag ska inte titta..;)

Publicerades 2008-10-08 klockan 16:30:05
URL: http://mammakoch.blogg.se/
maud skrev:

inte jag heller...jag lovar...;)

Publicerades 2008-10-08 klockan 17:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0