God morgon

2008-10-31 08:54:36 Livet

Nyduschad, fräsch och pigg. Får se hur länge det varar. Så fort vi gräver ner oss i böckerna så kommer jag tröttna och börja gäspa. Men men. Av ren rutin gick jag ut i köket för att fixa frukost, började ta fram brödet.... kom sen på att jag faktiskt skulle iväg strax och käka frukost på Julius. Smart. Jag har en finne i örat. Den gör ont! Tur att det inte är en talande finne som på barnprogrammet jag fastnade i igår hos mop. Det var faktiskt ganska äckligt. Får hoppas jag är hemma till 12.50 för då börjar våra bästa år.

Jag ska följa emmas resa, någon annan som skall göra det?

Piller piller


Kommentarer
Marica Rödebäck skrev:

Hehe .. Det var bra skrivit =)

Publicerades 2008-10-31 klockan 11:01:36
URL: http://rodeback.blogg.se/
humorsajten skrev:

:) händer idag då?

Publicerades 2008-10-31 klockan 13:31:34
URL: http://humorsajten..blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0