God morgon.

2008-10-24 08:05:13
Idag sov jag länge. Det var skönt. Kunde dock inte somna igår. Låg vaken hur länge som helst efter att jag hade stängt av datorn. Idag hoppas jag blir en ny underbar dag. Ska hem till mamma innan KSS och hämta GPSen så jag inte åker vilse varken dit eller hem. Det vore ju tråkigt.

Hade tydligen varit på väg att putta ut Martin ur sängen inatt. Ojsan. Förlåt älskling. Fast jag kan ju inte hjälpa att jag tycker att jag är lite rolig i sömnen. Tss. Maud, bara så du vet så berättade Martin inatt att han ska prata finska så nu blir det hårda tag där hemma! ;)

Kommentarer
maud skrev:

men lilla tösa då...du hittar väl till kss...ska han lära sig finska...sa han de i sömnen lr? Ha de så bra här i helgen o gosa me dogsen...gnäller fridolf på natten så vill han nog ut o kissa lr krypa ner under täcket...:)kram

Publicerades 2008-10-24 klockan 09:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0