Frukost

2008-10-24 09:48:56
Nu är det dags för frukost. Ska käka macka med jordgubb/rabarber marmelad. Mumma. Dumma flåsa långt bak i käften bara, det gör så ont! Tungan skaver mot flåsan. Pest och pina. Hur som helst, frukost och sen plugg. Efter det KSS. Ska bli så sjukt intressant att se vad hon har att säga om fejjan idag. Fortsätt ge mig underbara krämer och saker bara så blir jag lycklig! Jag litar fullt på henne! Hon äger! Men idag är inte mamma med så det kan bli lite problem med kommunikationen, jag måste ju förstå själv vad hon säger och sånt tycker jag är så jobbigt. Men det löser sig.


Tomten, jag vill ha en vit näsa till jul... snälla..

Kommentarer
Marica Rödebäck skrev:

Ja, jag bor ca 7 mil från Göteborg ;) Vad roligt, då får du komma hit en dag/helg =)

Publicerades 2008-10-24 klockan 10:29:57
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0