Förbannade söndagsåkare

2008-10-27 09:50:18

Det var ju inte tröttsamt att åka till skolan idag. Hamnade mitt i en bilkö bestående av typ en miljon bilar, ledda av en gubbe som körde i ungefär 79 på 90-vägen! Inte så att någon hade vett att börja köra om heller utan nej då, vi ligger här bakom och sover lite. Ännu mera roligt var det ju att jag hade en fet lastbil i röven. De är ju så sjukt stora! Polisen, snälla börja stoppa söndagsåkare istället för personer som kör i typ 95 på en 90-väg. Så länge man flyter med i trafiken så är det ju lugnt. Jag kan inte påstå att jag gillar sådana som kör för fort men de försvinner ju ganska fort så de blir inte mitt eller andras problem, om de inte är farliga förståss. Äsch.

Ny uppkörning vid 60års ålder! Sedan vid 65. Sen 70 osv. Människokroppen blir ju sämre och sämre, så även dess organ. Typ ögonen! Som av någon anledning har en otroligt stor betydelse när man kör bil! Att det ens finns människor som kör när de knappt ser vägen. Skam! Trafikvett vadå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0