ESK

2008-10-19 10:17:06
Idag blir det fotboll för hela slanten. Började då dagen perfekt med pannkakor :D Yes! Det var riktigt gott! Jag börjar faktiskt lära mig att steka pannkakor, det har liksom inte gått förut. De trasar ju bara sönder sig hela tiden vilket resulterar i att jag blir sur och gör plättar istället.

Just nu sitter Martin och fixar 3 skivor till mig så vi har musik i bilen sen när vi ska åka till ulvåker. Ska bli roligt att träffa tjejerna igen och jag är rätt nyfiken på vad vi ska göra. Spela fotboll, så mycket har jag förstått men sen..

Sitter och tävlar lite nu, lite roligt faktiskt. Det ligger ju uppe så många roliga tävlingar och jag bara längtar efter att få upp min bloggdesign. Måste ju bara ta mig i kragen och skicka en bild + lite text till Linda först. Vill kunna göra bloggdesigner själv! Det hade varit urkul!

60 dagar kvar tills tåget avgår från Skövde station!
66 dagar kvar till JUL!

Kommentarer
Mamma skrev:

jaaaaaaa..snart jul...

Publicerades 2008-10-19 klockan 11:15:41
URL: http://mammakoch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0