300kr fattigare

2008-10-24 17:10:30
Jaa, det vart ju roligt. Bra timpeng de har, de där hud-människorna. 300kr för att praktiskt taget ge mig receptet som hon troligen glömde skicka in sist och för att säga att jag skulle hålla på med krämen i 2 mnd till. Jag ska bli hudare! ;) Hon är bäst i vilket fall. Min näsa är ett stort bevis på det. Trodde inget skulle hjälpa men det verkar ju finnas hopp. Kommer snart ut bilder på processen.

Tog en tur i presentshopen på sjukan efter, skulle köpa papper till mamma och Cath. Köpte även papper till julpysslet som vi ska ha hemma hos Bestefar. Ska bli så mysigt. Alla ska få vara med och pysska också! Myys.

Om en stund ska vi kort förbi hundarna och låta dem kissa lite. Sen hem till mamma för myskväll. Blir som tidigare sagt kräkmat ikväll. (grekisk grillbricka. grek-kräk-konstig dialekt. typ. äsch) Blir gott! Är väl inte jättehungrig just nu. Men blir väl det lagom till 20.00 när vi ska äta och se på idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0