Vecka 45

2008-11-03 17:49:56 Livet
En ny vecka fullproppad med böcker....

Måndag:
8.15 Redovisning för leken
Min tur att köra idag
Ny kursstart - Kreativitet i pedagogisk verksamhet
Hämta ut paket på JS
Beställa julklappen till familjen
Blommorna skall vattnas
Ingen mer vit pasta före jul
Mat - köttbullar, makaroner, brunsås och kokta grönsaker

Tisdag:
10.15 Föreläsning
13.15 Seminarium som ingen vet vad det handlar om
Ringa och hyra idrottshallen för en dag snart?
Plugga röv
Mat - jegergryte och ris! :D

Onsdag:
3 års kärlek skall firas, äntligen ska jag få ge Martin presenten!
9.15 Föreläsning
13.15 Kompletterings Seminarium - usch
15.20 (?) Buss hem
Mer firande <3
Mat - ???

Torsdag:
9.15 Föreläsning
13.15 Föreläsning
Min tur att köra idag
Blommorna skall vattnas
Mat - Grillad kyckling och potatissallad

Fredag:
8.00 VFU, volym med eleverna och prova på en avslappningsövning
Hämta/köpa mitt pysselpaket på kontorsboden som Petra så snällt beställt till mig
Mat - tacofärs

Lördag:
Idag är det kaos!!!! För många planer som inte går ihop så denna dagen säger jag en annan gång!

Söndag:
Fars dag <3 Daim och trisslotter till pappa, Lakrits och trisslotter till Juha
Äta på Osterian med gubbarna? (är det öppet en söndag?)
Fairplay cupen?
17.30 Möte på IP - låt mig spela boll!!!!!!!!!
Mat - ?

Såhär tror jag än så länge att veckan kommer att se ut. Men vad vet jag. Det ändras hela tiden!

Kommentarer
Mamma skrev:

ja vad vore det med söndagsmiddag..farsdagsmiddag..3 rätters..

välkomna...:o)

överraskning..men massor med morötter till Martin blir det i alla fall...hihi...

kram mamma

Publicerades 2008-11-03 klockan 22:02:23
URL: http://mammakoch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0