Om jag ändå hade en boll..

2008-11-23 11:54:05 Livet
Det är konstaterat, jag har ingen självdiciplin. Kan inte springa själv. Usch vad tråkigt det är. Har kört benstyrka hela veckan istället och det har visat sig vara väldigt bra för min rygg. Men fortfarande så behöver jag ett nytt skrivbord så jag kan sitta ordentligt. Jag vill spela boll. NU.

Ska snart kliva upp ur sängen igen för att göra mig iordning och iväg till mamma. Borsta tänderna ska bli ovanligt skönt idag känns det som. Ost på mackan... usch. 25 dagar till avfärd, sedan riktig frukost! Vad är väl en frukost utan sockerkick? Vill bara åka nu, väskan fylls på mer för var dag som går. Snart ska första ljuset tändas (då är det bara 18 dagar kvar tills vi åker), hemmet skall julpyntas och städas ordentligt. Låter toppen! Förutom städningen.

Måste noppra ögonbrynen och betala räkningar idag. Även tvätta, diska och städa en aning. Toppen.

Kommentarer
Anonym skrev:

Jag kan heller inte springa själv. Hatar att träna om det inte är handbollsträning!

Publicerades 2008-11-25 klockan 23:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0