Mysigt besök i tvättstugan...

2008-11-16 16:38:35 Livet

Vart precis nere i källaren och fixade med tvätten. Kom ut i ena torkrummet och vi var precis färdiga, på väg ut alltså. Så kommer en gubbe brakandes in. "mummel mummel" Något om att han inte orkar släpa in sin tvätt imorn. Men är det min tvättid så är det! Du får släpa din j*vla tvätt imorn! Hade jag varit själv där nere så hade jag ju pissat ner mig. Det är en källare, ensamt, kallt och otäckt. Besök nej tack! Det irriterar mig. Ska skaffa ett sånt där lås som man kan sätta på dörren så ingen kommer in när man tvättar. Liksom, där hänger mina trosor överallt. Hallå? Privat? Usch!


Kommentarer
Mamma skrev:

vilken jävla idiot..faen va förbannad jag hade blivit..

slängde du ut honom eller????

jag fixar lås till dig...!!

kram mamma

Publicerades 2008-11-16 klockan 17:29:27
URL: http://mammakoch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0