Andenes for ever!

2008-11-15 12:31:08 Livet
Den 24 januari kommer att bli en underbar upplevelse! Hoppas nu bara att alla hänger med härifrån och att det blir många folk där. Oslo oslo oslo!

Det är så att jag är född på en liten ö alldeles för långt upp i Norge. Andenes närmare bestämt. Valsafari, militärbas och lite shit typ. Som ung rensar du fisk, som gammal fiskar du fisken. Så gott som. Men världens mysigaste ställe. Jag älskar det. Där finns mitt innersta lugn. Även delar av min släkt och min biologiska far som vi kan stoppa upp någonstans. Icke omtyck ala Lene-Therese.

Så, den 24 januari ska vi ha någon sorts disco/party/reunion-någonting i Oslo. Ska bli så sjukt roligt! Blir förhoppningsvis jag, mamma, Siw, Maddiken och May som åker. Även billigt som tusan med SJ. Det är nice. 48kr tur och retur för oss under 26. Det är inte fel. Men de andra reste billigt de också! Tack SJ. Fast jag är fortfarande lite sur också för att jag reser dyrt hem efter jul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0