21 grader

2008-11-19 19:53:22 Livet
Vaktmästaren har varit i lägenheten idag och kollat över elementen och bänkskivan som slagit sig pga dålig tätning eller vad det heter. Fortfarande lika kallt i lägenheten dock... Kass. 4 timmar med stearinljus, tv på och dator på och 21 grader. Är det möjligt?

Snart kommer maten.. Gott gott! Blir kycklingsoppa med kokosmjölk och lite bifforis! Ala Kesones! Så det blir gryta med ris imorn istället. Sen så sprang sötingen iväg till ICA och köpte mellanmål till mig inför morgondagen. Skolan tar musten ur en nu..

Jag kan stryka ett yrke på min lista - läkare - man måste veta för mycket. Information overload.

Nu ska jag kolla igenom Lindas artikelgrej och sedan skall det bestämmas vilken del som skall skickas in till våra opponenter.

Kommentarer
Annika skrev:

Trevlig torsdag!!

Publicerades 2008-11-20 klockan 01:21:25
URL: http://duracellmamman.se/wordpress/
Sandra / Vit design skrev:

Ursch det finns inget värre än en kall lägenhet. Får ofta sitta med dubbla filtar hemma.



Vad roligt att du är med och tävlar, lycka till!

Kram Sandra

Publicerades 2008-11-20 klockan 13:38:36
URL: http://vitdesign.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0