Tröttsamma skola

2008-05-22 14:04:26
Nu får det vara nog, typ så tänker min hjärna.
Det är 1.5v kvar..
Såhär har veckan sett ut:
Måndag:
  • Perspektivdag - kass.
  • Test-opponering på en zzzz-uppsats - inte så givande.
  • Uppsatsen ska vara klar för första titt av handledare, skickade in den igårkväll - bra gjort.
  • Får svar på uppsatsen, lite att kompletterna - ingen fara.
Tisdag:
  • Communityn ska vara klar idag, pluggar hårt och blir hyffsat nöjd - well done.
  • Planerar tvärgruppsredivisningen som vi inte har den blekaste aning om hur den kommer att se ut - skönt att vara förberedd.
  • Gör klart måluppfyllelse/kursvärderingen när det ändå fanns tid över - stolt över mig själv.
Onsdag:
  • Åker tidig buss in för att skriva ut lite arbeten och förbereda mig lite till - inte illa.
  • Genomför tvärgruppsredovisningen som inte var mycket mer än ett vanligt VFU-seminarie - måste sluta oroa mig.
  • Skyndar för att hämta ut ny skolkalender och det visade sig att den var liten - dåååligt.
  • Fixar till det som Marianne hade kommenterat i uppsatsen och mejlar över det till opponenterna - skönt att ha det gjort.
Torsdag:
  • Gör klart Giddens kompletteringen som har legat och väntat på mig ett tag - äntligen.
  • Förbereder kompletteringsseminariet som är nästa onsdag - tråkigt!
  • Portfolio....

Än är det inte över

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0