Hållbar Utveckling och en thekaka

2008-05-13 14:07:41
NU är det klart! NU vill jag få svar och bli godkänd!! NU vill jag att skolan ska vara slut. NU vill jag jobba!

Har äntligen gjort klart den nedrans kompletteringen som har kvävt mig i fyra veckor snart.. Har dock inte haft tid att arbeta med den hela den tiden. Finns ju annat att göra i skolan också.. men men.

Sitter nu och mumsar på en naken thekaka, vart ju ett par timmar sedan jag vaknade och käkade frukost så nu börjar det eka i magen.

Har självklart hunnit med både repris och dagens avsnitt av Våra Bästa År.

Ska nu rensa lite i datorn. Den är så seg så det finns inte..

HP skitdator, den har varit min bästa vän från den dagen jag fick den, men så började problemen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0