Måndag

2008-06-02 23:58:04
Dagen blev inte helt som tänkt.. men bra ändå!
Började dagen med att slappa lite framför Martins dator.
Sen gjorde jag och Linda klart våran uppsats. Som jag varvade med att kolla på våra bästa år.
Sitter kl 1500 vid datorn och blir galen av tutandet, första måndagen i månaden.... eller hur det nu är.
Girlicious första musikvideo var tuff, skön låt.
Linda blev godkänd i hållbar utveckling så jag skyndade mig att kolla även fast jag var livrädd... Godkänd jag med :D Underbart!!!!!
Sedan blev det en massa chat med Peter om det mesta mellan himmel och jord, tack.
Glömde bort grillningen vid SISU, blev grillning på balkongen istället så blev iaf Martin glad när han kom hem och fick middag efter en lång dag på jobbet. Korv i bröd med ketchup, senap och bröderna dafhgårds (stavas hur?) bostongurka, den är bäääääst i världen!!! Namm namm.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0