Trosinlägg någon, jag tror jag har flytningar!

2008-12-08 20:22:05 Livet
Min mamma kan köpa lotter. Har fått en alldeles speciell julkalender av mamma med en överraskning som hon ritat bakom varje lucka. Har hittills fått 3st olika lotter. En triss, en tia och en lions floby lott. 3x vinst! 50kr, 10kr och 200kr. Yes! Tanken var att jag kanske skulle vinna några kronor till mat på tågresan men det blir många kronor. Behöver ju knappt ha matsäck med mig. Haha. Blir varm mat i restaurangen nästa torsdag/fredag älskling. Tack mamma!

Blir nog ingen veckoplanering på bloggen denna veckan. För jag har varken koll på upp eller ner.
VFU, VFU, VFU, GA, VFU, MYS, ADVENT - det är veckan!

julradio.se är verkligen urmysigt. stor blandning med olika sorters julmusik liksom. looove xmas.


Kommentarer
Mamma skrev:

ja vissa har tur..hihi....

är så glad för din skull...(och så klart Martin som också får varm mat på tåget...).

Hoppas det blir fler lotter..(kan ju inte berätta att det blir det..hysj...)...;o)

och att det då blir flera vinster..hihi...

kram mamma

Publicerades 2008-12-08 klockan 22:09:30
URL: http://mammakoch.blogg.se/
lina skrev:

Jo den är fin =)

Publicerades 2008-12-09 klockan 05:41:31
URL: http://lajnissvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0