mindre än 24 timmar

2008-12-17 23:45:38 Jul 2008

tänk, om 24 timmar har vi suttit på tåget nästan 5.5 timmar!
Eller suttit och suttit. Det blir väl mest luggit. Iaf för min del.
Vi ska ju raka vägen in i kupén och där kommer jag mysa ner mig ordentligt med tidningar och böcker direkt.
Kommer ju säkert vara lite dåsig då jag förhoppningsvis kommit ihåg att käka åksjuketabletten.
Är ju väldigt åksjuk så för första gången ska jag prova sånt där och jag hoppas det funkar!

Imorgon blir det ganska tidig uppgång.
Ska en sväng till mina små rubiner och julpyssla lite med dem.
Jag älskar ju julpyssel!
Sen ska jag förbi biblioteket och låna två böcker.
Efter det ska jag hem och se till så att allt är klart typ.
Vi åker nästan direkt när mamma kommit hem från jobbet.


Kommentarer
Malin skrev:

svar: Nämen se de är inga problem för jag har en resväska med hjul :D

Publicerades 2008-12-17 klockan 23:55:27
URL: http://moolin.se
Alexandra skrev:

God morgon! Vart är det ni ska åka?

Publicerades 2008-12-18 klockan 06:57:34
URL: http://whattowear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0