Bilder 2

2008-12-22 23:25:45 Jul 2008
Här kommer en liten uppdatering :)


pojkarna fixar julgranen


ehm, lilla granen då... :)


Lili och Kevin är ute och leker i snön.
(för övrigt så ligger det säkert 2dm mer snö nu är tidigare idag då denna bilden är tagen)
GO NORSK VINTER! :)


åka påse och leka med boll är kul!


middag, fiskekaker och potatis med römme


ett gott försök av Lili att ge mamma och pappa kaninöron


min lilla plutt som bara älskar kameran


som jag just skrev.. älskar kameran!


och jag, jag bara älskar henne. det är så kul att ta kort på henne när hon bara flänger runt med olika miner och poser hela tiden. hinner knappt ta ett kort innan hon ändrat pose. men kul är det!


cooling


och sjukligt söt <3


bara ett par bilder till på sötnosen och sen annat.. ^^


allas vår lilla stjärna.. kanske borde hon få en digitalkamera i 7års present??


kolla tänderna, är det inte för gulligt? hur äter man med de gaddarna?


denna kommer mamma nog att tycka om :)


sista bilden på lillfisen!


min stora prinsessa som är minst lika söt <3


med sina underbart vackra mörka ögon


det ligger i generna.... :P


mr. hugh heffner?


snöbergstårtan till mamma och bestefar som har fyllt år :) ..


..serveras med julebrus :) inte julMUST!

Kommentarer
Albin - Bibloggen skrev:

Jamenvisst, Älskar verkligen Chihuahuor.. :)

Publicerades 2008-12-23 klockan 01:45:21
URL: http://siigutarious.blogg.se/
maud skrev:

tårtan såg god ut...tur att martin har med sig egen julmust!!!!kram..ska dra till jobbet nu då :)

Publicerades 2008-12-23 klockan 07:46:15
URL: http://maudsanglar.blogg.se/
Marica Rödebäck skrev:

Den där söta ungen kommer garanterat bli modell ;) Allvarligt, jättefina bilder..



Taaaaack. Skall färga det när vi vart i stan tror jag.

Publicerades 2008-12-23 klockan 08:52:09
URL: http://rodeback.blogg.se/
Juha skrev:

Hur går det med Martin och maten? Fiskekaker låter spännande i mina öron, men Martin brukar vara liiiiiiiiite kräsen.. Sparade han köttbullarna eller är dom redan uppätna? ;-)



Kram Juha

Publicerades 2008-12-23 klockan 12:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0